Wij proberen u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u een negatieve ervaring heeft met (een medewerker van) Woningstichting Vierlingsbeek. Bent u niet tevreden over ons of over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag van u. Wacht niet te lang met het melden van uw klacht. Hoe eerder wij van u horen, hoe sneller wij het samen kunnen oplossen. Wij behandelen uw klacht met zorg.
Klacht melden bij Wonen Vierlingsbeek
Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van Wonen Vierlingsbeek dan kunt u dat via ons contactformulier melden of schriftelijk met een brief die u stuurt naar: Wonen Vierlingsbeek, Spoorstraat 27, 5821 BB in Vierlingsbeek. Zet er in beide gevallen duidelijk in dat het een klacht over onze dienstverlening betreft. U ontvangt een ontvangstbevestiging van ons en we laten u weten wanneer u op een inhoudelijke reactie mag rekenen. Zet er dus ook altijd uw naam en uw telefoonnummer en (e-mail)adres in; wij nemen graag persoonlijk contact met u op om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen.
Behandeling door Regionale klachtencommissie Woningcorporaties
Hebt u een klacht gemeld bij Wonen Vierlingsbeek? Als u niet tevreden bent over de reactie op uw klacht, kunt u kosteloos een klacht melden bij de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties.
Dit is een regionale onafhankelijke commissie, die geen relatie heeft met Wonen Vierlingsbeek en uw klacht in een hoorzitting kan behandelen. De onafhankelijke Klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling die al door Wonen Vierlingsbeek zijn uitbehandeld.
U kunt de klacht indienen via het klachtenformulier op de site www.rkcw.nl Er wordt dan contact opgenomen.